diumenge, 4 de juliol del 2010

SITGES,DESTINACIÓ TURÍSTICA DE QUAL-LITAT....GAY

El cap de setmana passat,al canal de tv cuatro,van emetre un petit reportatge dins l´espai "notícias cuatro" on comparaven la nostra vil-la amb llocs mítics del turisme gay com ara San Francisco,etc...suposo que,amb l´excusa de la propera "gay pride",ens mostren com un municipi obert a tothom i a tot;però jo em pregunto:perquè sempre que sortim per tv per fer-nos propaganda turísitca surt el món gay?? que és que no tenim res més a Sitges per mostrar al món???  mireu el clip i jutgeu vosaltres mateixos.

4 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. i també perquè des de l'ajuntament no hi ha una gestió eficient amb el tema dels medis de comunicació. Jo en sé d'un..un tal Cubillos, per què no dir-ho, que mentre ho va portar no va sortir mai res semblant i varen ser uns temps ens el que Sitges tenia la premsa que es mereixia, va recuperar el prestigi de qualitat i sempre sortia de manera molt respectuosa i bonica per la tv i diaris. Quina llàstima que de sobte tornin a sortir coses així, força pobres i tal.
    El "negoci" turístic no es nodreix només d'aquí, el poble té un encant que tothom valora, sigui o no sigui gay..i això no surt als medis per "generació espontània", sino que requereix molt de treball..i encara més carisma..(i amor per Sitges..i molta intel.ligència..etc;-)

    ResponElimina
  3. sincerament, no m'agrada que em diguin que el meu poble està ple de 'comealmohadas'... tot pels calers que en fan uns pocs.

    ResponElimina

PREGÓ DE LA FESTA MAJOR DE SITGES, 2015

 Va arribar per mar un dia de l´any 1922, i no te ni amo ni guia perquè es un Drac molt  furiós , li diuen la Fera Foguera, i surt per la fe...